🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت دیدار

(ثبت: 240146) تیر 4, 1400 
حسرت دیدار

 

ترسم که نیایی و به در خیره بمانم
در حسرت یک لحظه‌‌ی دیدار همیشه

بِنواز ‌که با ساز تو یک عمر برقصم
دنیا که مخالف زده بسیار همیشه

در وصف نگنجید نگاه تو و مانده
دردی به دل دفتر و خودکار همیشه

در پیله‌ی تنهایی خود غصه تنیدم
از بس که شدم لایق آزار همیشه

چون ارگ شده خشت به خشتم متلاشی
بی‌‌تاب‌و توان خسته و آوار همیشه

باید که بگویم به کسی درد دلم را ؟
یا سینه شود مخزن اسرار همیشه؟

#بهاره_کیانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 4, 1400

    سلام دخترم

    بسیار زیبا
    عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود استاد

      زیبا نگاهید

      سپاس از حضور ارزشمندتان
      در پناه خدا🌹🌹🌹🙏

  2. درود بر شما
    زیبا و دلنواز
    روزگارتان خوش و قلمتان زرین🌹🌹🌹

    • سلام و درود مهربانو

      نوش نگاه پرمهرتون

      سپاس از همراهی ارزشمند شما

      در پناه خدا❤️❤️🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا