🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسين ع و عاشورا

(ثبت: 241273) مرداد 28, 1400 

 

بى هنر باد هر آنكس كه تو را ياد نكرد

باده ى عشق پر از چشمه ى پرداد نكرد

در سراسيمه ى صحرا كه عطش جارى بود

كوزه اى را پر ازاين جرعه ى هوشيار نكرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 28, 1400

    السلام علی الحسین و علی علیّ بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

    عزاداری هایتان قبول، اجرتان ما با مرجع مضمون شعر، به امید دیداری جانانه با خورشید پنهان عشق

  2. حسین شیرکوند

    مرداد 29, 1400

    🏵️🌻🏵️🌻🏵️🌻🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا