🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسِ ناب

(ثبت: 223596) اسفند 27, 1398 

 

در گینس
ثبت شد
زیباترین مکان دنیا
آغوش مادر!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 27, 1398

    سلام

    سپاس از اشتراک گذاری

    چه جایی بهتر از دامن مادر

    درودها

    تقدیمی : 🌷

    مهربانی مادرانی در حیات
    ثبت دل لوحی بشد در کائنات

    ناب حسّی را به کودک عرضه ای
    تا ابد باقی ، رها از سیّئات

    ولی اله بایبوردی

    27 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      امیدوارم همیشه پذیرای حضور گرمتان باشم
      حضورتان باعث خوشحالیست
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا