🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسین

(ثبت: 262254) مرداد 3, 1402 

 

حسین
حس زندگی ست
کر بلا پروانگی ست
شمع 72ام باشیم

 

فاضله بی فاصله

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مرداد 3, 1402

    سرچشمه های اب بقا
    کربلای توست
    ♤♤♤

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    درود بر شما
    😔 💐😔 💐😔 💐🌿🍃

  3. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1402

    سلام دخترم

    مرا بفکر فرو بردی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  4. مهرداد مانا

    مرداد 3, 1402

    باهات موافقم فاضله
    و امید که این حس زندگی را دریابی

  5. فیروزه سمیعی

    مرداد 3, 1402

    درودتان باد فاضله جانم ادیب گرانقدرم💗
    بسیار غمناک سروده اید نازنینم ♥
    نویسا مانید وسبز وسرفراز و شادمان
    🍃☘️🌹🌺🌸♥🌸🌺🌹☘️🍃🌷

  6. مينا امينی

    مرداد 3, 1402

    سلام مهربانم
    رقص قلمت نویسا
    ❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا