🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حصار ٢

(ثبت: 239310) خرداد 6, 1400 

 

دلم گرفت از حصار آدمها

به هر طرف نگرم ، غبار آدمها

چگونه گويم كجا پناه برم

ز گفته هاى تلخ و تبار آدمها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 6, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

  2. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    💐🌷💐🌷💐

  3. نورمحمد خدابنده

    خرداد 7, 1400

    💐💐💐🌺🌺🌷🌸👍

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا