🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضرت دوست

(ثبت: 223488) اسفند 15, 1398 
حضرت دوست

 

حضرت دوست

با حضرت دوست عشق بازی بنما

در معرفتش تو دل نوازی بنما

چون حضرت دوست را کنارت خواهی

بر خلق خدا تو چاره سازی بنما

کُن منع خودت را زریا و زفریب

با عشق خدای ، یکّه تازی بنما

گر جمله کاینات دشمن باشند

با یاد خدا ، تو بی نیازی بنما

علی احمدی (حادثه)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 15, 1398

    بسیار زیباست
    🌹🌈🌹🌈

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اسفند 16, 1398

    درود بر استاد احمدی نازنین.
    به به…
    دلمریزاد

    • علی احمدی

      اسفند 16, 1398

      حضور ثمین حضرتعالی و بنده نوازی شما مایه مباهات حقیر است

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 16, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا