🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوصله

(ثبت: 244373) دی 21, 1400 

 

بی حوصله ام حوصله اصلا که ندارم
با درد و غمش فاصله فعلا که ندارم
خود را چه قدر خوار و ذلیلش بنمایم
حسی که بود عاقله اصلا که ندارم
خوب است که من شاعر و همراه خیالم
کاری به توی کامله فعلا که ندارم
امشب به خودم باردگر خط زده ام من
رایی که بود باطله اصلا که ندارم
گویم به خودم ساده دلا خسته نباشی
حتی خبری واصله فعلا که ندارم
الیاس  بگویم که کسی فکر کسی نیست
یک آرزوی شامله ی نایله اصلا که ندارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    دی 21, 1400

    سلام سیطره ی قافیه مشهود است.

    • سلام فراوان برشما
      ازنظرلطفتان ممنونم
      شاد وسلامت باشید .🌹🌷🌺🌸💐❤️

نظرها
  1. دادا بیلوردی

    دی 21, 1400

    🌷🌷🌷🌷🌷👍

    • سلام استاد بزرگوار
      ساق اولون
      🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌸🌸🙏🙏🙏

  2. درود بر شما💐

    • درود بر شما بانوی بزرگوار
      شاد وسلامت باشید
      🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا