🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطراتی کهنه دارم

(ثبت: 4333) تیر 2, 1396 
خاطراتی کهنه دارم

خاطراتی کهنه دارم با زمستان تنت

با سکوت گنگ شبهای پریشان تنت

مانده یادت آخرین دیدارمان را در بهار

لرزش دستان من , فریاد عریان تنت

گرچه بد کردی ولی “خوبم” صدایت میکنم

میشود گاهی شوم در خواب مهمان تنت؟

میکشد پیراهنت شعر مرا سمت وطن

می وزد عطر جنون از سوی کنعان تنت

شمس تبریزی , پر از باران و اعجاز و دعا

می تراود شعر و عرفان از خراسان تنت

توی چشمت کهکشانی معجزه داری ولی

کج نمیگردد دلم جز سمت شیطان تنت

سمانه تیموریان 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):