🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطرم تنهاست

(ثبت: 244045) دی 14, 1400 

 

خــاطــرم تــنــهــاســتــ
مــســت یــک ســکــوتــ
غــم از دریــچــه ے دردهــایــم پــیــداســتــ
خــیــالــے خــام در فــکــر آغــازے نــو
دوســتــے در شــوق دیــدار جــدایــیــ
کــے بــایــد بــاور داشــت …..
قــصــه ے یــک عــشــق مــبــهــم را

#هادی_همتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و احسنت🌺

    • هادی همتی

      دی 14, 1400

      سلام و دروود
      سپاس از شما
      🦋🦋🦋🦋🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏🙏🌺🌺🦋

  2. سلام و درود
    بویژه پایانش را دوست داشتم

    • هادی همتی

      دی 14, 1400

      سلام و دروود
      سپاس از همراهی شما
      شاد و پایدار باشید
      🦋🦋🦋🦋🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌺🙏

  3. فریبا نوری

    دی 14, 1400

    خــیــالــے خــام در فــکــر آغــازے نــو

    درود جناب همتی گرانقدر 🌷🍃🌷

  4. خسرو فیضی

    دی 14, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . دوستی در شوق دیدار جدایی !!!
    . دیدار جدایی ؟؟
    . استاد ارجمند خرسندم که هستی و
    . سروده ات می آموزد
    . لحظه هایت شاد و دلت خوش باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • هادی همتی

      دی 14, 1400

      سلام و دروود🌺🌺🌺
      ممنونم که آنلاین هستی و اشعار را میخوانید
      شاد و پایدار باشید🌺🌺🌺🌺❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا