🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خالق ِ عشق

(ثبت: 253623) آذر 11, 1401 
خالق ِ عشق

 

چه خطا سر زد از ما که نمی دهی جوابی
کمر ِ دعا شکسته ، به امید ِ استجابی

دل ِ آسمان گرفته شده شعله ور گلستان
به جز از تو خالق ِعشق که دهد به تشنه آبی

شده عالمی پریشان ، ز مرور ِ داغ ِ یاران
همه جا نشسته با هم غم و درد ِ اضطرابی

شب و ظلمت ِ شبانه شده معضل ِ زمانه
بگشا دری به رحمت که دگر نمانده تابی

همه جا خزان ِ سر کش زده چتر ِ روسیاهی
به زمین فتاده سروی به امید ِ آفتابی

که دهد به نسل ِخسته خبر از بهار و باغی
به هوار ِ بی صدایی همه رفته اند به خوابی

به طلای زندگانی ، بده قدرت ِ جوانی
که کشیده روبرویش همه جا صف ِعذابی

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

 

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    آذر 11, 1401

    درودتان ایران بانو🌹🌺🌸

    غزلی بسیار زیبا و دلنشین،قلمتان نویسا🌹🌺🌸

  2. سلام و درود استاد بانو
    بسیار عالی است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    آذر 11, 1401

    سلام بر بزرگ بانوی پاک

    بسیار عالی ست
    لذت بردم
    احتمالا خزان، خران تایپ شده است نمی دانم درست حدس زده ام یا نه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  4. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1401

    سلام و احترام محضرتان استاد گرامی بانو طلای کرمانی

    از شعر بسیار زیبایتان لذت بردم

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

    درود هاا

    💐💐💐💐💐🍃🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

  5. بگشا دری به رحمت که دگر نمانده تابی

    درودهای بی کران گرامی بانوی ادیب👏💐
    تندرست و پیروز و شادکام باشید🙏

  6. مهدی سیدحسینی

    آذر 11, 1401

    درود خانم خیاط پیشه
    بهره بردم با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

  7. غلامحسین جمعی

    آذر 11, 1401

    چه خطا سر زد از ما که نمی دهی جوابی
    کمر ِ دعا شکسته ، به امید ِ استجابی

    درود و سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته ام

    سرکار خانم خیاط پیشه

    دسنمریزاد بزرگوار زیبا و اندیشمندانه است عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  8. صفا یغمایی

    آذر 11, 1401

    درودبانو خیاط پیشه‌ی بزرگوار
    غزل زیبایی را مهمان شمابودم
    دلنشین وگوارا
    دستمریزاد.
    موفق و سربلند باشید.
    🌺🌺🌺

  9. محمدعلی رضاپور

    آذر 12, 1401

    کمر دعا شکسته به امید استجابی

    سلام و درود و خدا قوت
    لحظه لحظه هایتان نورانی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا