🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک خلقت

(ثبت: 252734) آبان 13, 1401 
خاک خلقت

 

بی سبب نیست که از روز نخست

آسمان میل به باریدن و زاری دارد

داده ایم دل به جهانی که در آن

خاک خلقت عطش جنازه خواری دارد

 

سروده : بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 13, 1401

    سلام بابک جان

    چقدر شعر زیبایی ست
    آسمان بر نادانی ما می گرید
    و زمین در حال بلعیدن
    چقدر این شعرت برای این روزها مناسب اَت
    معنی دار و پند دهنده است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • علی احمدی

      آبان 13, 1401

      عرض ادب بیکران استاد خراسانی
      عزیزم مهرتان افزون باد گرامی 🌸