🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک

(ثبت: 260896) خرداد 22, 1402 

 

بی باک تر از آنم
که با خاک بمیرم
من پرده فروشم
به پژواک بمیرم
جز عشق حدیث دگری لازم نیست
عاقل تر از آنم با سینه ی پرچاک بمیرم

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 22, 1402

    درودتان

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 23, 1402

    درود مهربانوی ارجمند
    زیبا سروده اید
    ❤️🌿❤️🌿🌿🌹🌹🌿🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا