🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداحافظ رمضان

(ثبت: 210409) خرداد 13, 1398 

خدا حافظ رمضان
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
………………………………
خدا حافظ ای ماه راز و نیاز
خداحافظ ای گریه ها در نماز
خدا حافظ ای یا علی و عظیم
خدا حافظ ای ماه رب کریم
خداحافظ ای جوشن و هم مجیر
شب قدر و صد ناله ،عبد حقیر
خداحافظ ای نیمه شب تا سحر
ابو حمزه ،قرآن به سر ،چشم تر
خدا حافظ ای ماه برهان حق
که یک آیه ختمی ز قرآن حق
خداحافظ ای ماه مهمان شدن
همه مورد لطف یزدان شدن
…………………………………………
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1398

    سلام آقای جهارمحالی عزیز

    چقدر این شعرتان به دلم نشست
    شک ندارم از دل برخاسته است
    سپاس از حضور نورانی آن عزیز در شعر پاک.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🙏🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    خرداد 13, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق🌺

  3. piccsher.blogfa.com

    خرداد 14, 1398

    سلام این شعر زیبا در وبلاگ شعر و تصویر بنام خودتان منتشر گردیده است .🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا