🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوندا تویی سرشار حکمت

(ثبت: 5920) اردیبهشت 8, 1397 

خداوندا تویی سرشار حکمت

ز دستم میوه ی نارس گرفتی

بجز حمد و ثنای تو سزا نیست

از آنچه  داده ای، یا پس گرفتی

8  اردیبهشت  1397