🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوندی سزای توست

(ثبت: 2026) تیر 30, 1395 
خداوندی سزای توست

“بیا از من بگیر این حال بد را این ضررها را”

تمام آنچه را دارم, غزل, رویا , اگرها را

 

تو امشب هم همین جایی درون قاب اشعارم

ولی هرگز نفهمیدی دلیل این اثر ها را

 

عجب حال عجیبی با تو دارد خواب و رویایم

نمی آیی به خواب من ؟ تمامش کن سفرها را

 

نشسته جای عکس من در این مصرع گلی تیره

مشخص شد که تو هرگز نمیخوانی خبر ها را

 

خداوند غزل هایی , یقین دارم به باورهام

بزن بر ریشه جانم ,بزن زخم تبرها را