🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا نگهدارش

(ثبت: 224677) اردیبهشت 4, 1399 

 

گاهی وقت ها برای بیدار شدنش

چند دقیقه ای با نگام بهش خیره میشم

و با حسی که دارم آروم و آروم زمزمه میکنم

دوست دارم

دوست دارم

و ناگهان با صدای زنگ هشدار

او از خواب بیدار میشود

به سمت پنجره میرود

و آفتاب را با لبخند زیبایش مهمان خانه یمان میکند

صبحانه روی میز چیده است

چای را بیاورم

باید به محل کار برود

بی صبرانه منتظر بوسه اش هستم

خدانگهدارش…

1397.12.28

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا