🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرداد

(ثبت: 211801) مرداد 30, 1398 

– خرداد:

دانی که خرداد چرا زیباست؟
زیرا در این ماه؛
میلاد لیلاست.

#سه_گانی
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 30, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سعید فلاحی

    شهریور 11, 1398

    درود جناب رشیدی

    سپاس شما را

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا