🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خشت کج

(ثبت: 211763) تیر 22, 1398 
خشت کج

وقتی که در آینه کسی اهل صفا نیست
اندوه من و پنجره از دست شما نیست

آن کس که گرفته ره مقصود به معبود
در میکده ی عشق بجز مکر وریا نیست

ای بی خبران ..! منزل و ماوا که گرفتید
این منزل و کاشانه بجز هول و ولا نیست

اکنون که شده نام و نشانها پی منصب
بر منبر بر منصبتان ذکر خدا نیست

حالا که شدی شهره ی بازار در این شهر
این شهره و این شهر بجز دردِ بلا نیست

ای آنکه ره عشق به کج رفته در اینجا
این ره که تو رفتی درآن عشق خدا نیست

نسرین تو دگر هیچ مپرس این ره بن بست
خشتی که کج افتاد امیدش به بقا نیست

نسرین حسینی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • نسرین حسینی

      تیر 22, 1398

      درود برشما استاد گرامی سپاسگزارم از حضورتون
      خواندید به مهر

      برقرار باشید ومستدام

  2. masiha

    تیر 23, 1398

    خدا کند عشقی الهی درونتان سبز شود خداست دیگر چه میشه کرد

    • نسرین حسینی

      تیر 23, 1398

      درود برشما
      سپاسگزارم گرانقدر حضور تون سبز
      برقرار باشید به مهر

  3. تیر 23, 1398

    درود شاعر گرامی
    زیبایی های شنیدنی شعر در کنار محتوای زیباتر شده
    زنده باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا