🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط زدم خود را

(ثبت: 421) دی 3, 1394 

  نیستم غافل  اگر نانی به دست آورده ام

دانه را با قیمتِ جانی به دست آورده ام

     بسترِ امواج و  میدان ِ حوادث بوده ام

     زندگی را رویِ طوفانی به دست آورده ام 

 سالها  با خواهشِ نا خویش بودم در ستیز

    عشق را با اندک ایمانی به دست آورده ام

 نفس را با شعله ی وجدان خود آتش  زدم

  تازه از خود ذره انسانی به دست آورده ام

 ساختم با اشک و خونِ دل سرای مهر را

 شادی از ترمیمِ ویرانی به دست آورده ام

    خنده زد هر کس که دید حال پریشان مرا

    هر چه دارم از  پریشانی به دست آورده ام

  شهرت آوردم، اگر چه نیستم از ایلِ نام

 نام را  از مشقِ گمنامی به دست آورده ام

   مر حبا بر دولتِ   فقری که سلطا نت کند

  خط زدم خود را، که پایانی به دست آورده ام

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):