🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده باران

(ثبت: 240696) مرداد 5, 1400 

 

تابيد به دريا
خورشيد درخشان
برخاست حبابى
از چهره ى دريا
پيچيد نسيمى
در كوه و بيابان
جوشيد شكوفه
از خنده ى باران
گل ريخت ز هر شاخ
با نم نم باران
هرجا گل خوش رنگ
صد رنگ به صد رنگ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا