🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب و بيدار

(ثبت: 236310) بهمن 29, 1399 

 

قدمى از دل سنگت به مزارم بگذار

تا ببينى كه ندارم به كنارم غمخوار

چشم بى مهر تو را در نگهم مى بينم

شايد اينبار دو چشمان تو گردد بيدار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 29, 1399

    🌷🌸💐🌷🌸💐🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا