🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواستم مثلِ تمامِ سخنانم بشوم

(ثبت: 6200) تیر 4, 1397 

گاه گاهی غزلِ ذهنِ جوانم بشوم 

مثلِ خود باشم و نه مثل جهانم بشوم

توبه کردم نه ز یک کار ، هزاران کارم 

خواستم مثلِ تمامِ سخنانم بشوم 

هان ، نخواهم به نمازی بروم سوی بهشت 

خوانده تا باعث آن وسعتِ جانم بشوم 

فصل باران و بهاران نه به شادی بگذشت

شاد شاید که در این فصلِ خزانم بشوم 

صله  این غزلم بوسه گرمی ست ز تو

  کاش مهمانِ لبِ ماهِ جهانم بشوم 

این مهم نیست که امروز  بخوانند مرا 

باید آبی به رخ زردِ زمانم بشوم 

1397/4/4