🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودت می دانی

(ثبت: 217270) آبان 13, 1398 

خودت می دانی

زندگی آیه درد است، خودت می دانی
مثل میدان نبرد است خودت می دانی

گاه پاییز و زمستان و گهی مثل بهار…
گاه بارانی و سرد است خودت می دانی

با خبر هستی و آگه شده ای کارش را
از وفایی که نکردست خودت می دانی

جفت شِش داده ولیکن شِش و بِش هم دارد
مثل یک تخته نرد است خودت می دانی

ای بسا ناله که بر گور جوانمردان کرد
روزگاری که نه مَرد است خودت می دانی

خانه ی ماندن اولاد بشر اینجا نیست
روی هر پنجره گَردست خودت می دانی

سبزی برگ درختان دو سه ماهست اما
آخرش یک رخ زرد است خودت می دانی

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 13, 1398

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    احسنت به این همه فعالیت و پویایی
    زنده باشید

    🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    آبان 13, 1398

    رسم دنیایی دنی ، این است.
    تا توانسته خیانت کرده است .
    اثری به غایت زیبا خواندم و خوش آهنگ نیز…
    درود بر شما

  3. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    درود آقای معصومی
    شاعر خوب شعر
    ممنونم از اشتراک گذاری این شعر بزرگوار
    مانا باشید و موفق 💐

  4. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    جفت شِش داده ولیکن شِش و بِش هم دارد
    مثل یک تخته نرد است خودت می دانی

    بسیار زیبا و به معناست
    درودها استاد گرامیم جناب معصومی گران قدر
    پاینده باشید در پناه خداوند مهربان🌺

  5. درودها زیبا و روان
    👏👏🌹🌹

  6. منصور شاهنگیان

    آبان 13, 1398

    با درود …

    بدیع و وزین …

    احسنت و دستمریزاد …

  7. هادی بیابانی

    آبان 13, 1398

    درود استاد انشاالله زندگیت همیشه بهاری و بدون درد باشد💐❤️🙏🌹

  8. سلام و ددرود استاد عزیز

    🌿🌿🌺🌺🌺🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا