🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودرا نشناسد وبمیرد…

(ثبت: 215764) مهر 13, 1398 
خودرا نشناسد وبمیرد…

خود را نشناسم
دیباچه عذرا یا
ویس مسیحا…
گردون سپهرم یا
مشعله ی دهر
آینه سرشتم، یا
نفس غریبی در
مغلطه آه…
زیبای بهشتی، کانون جهنم…
کی هست شدم من،
کی نیست شوم هان
م. مهتاب

 

 

 

 

نظرها 20 
  1. امیر جلالی

    مهر 13, 1398

    گاهی آدمی میل دارد که فسلفه هستی را در ذهن خود به چالش بکشد.
    سیاه و روشن دنیا را و خلقت را…
    چرایی های بسیاری در ذهن آدمی موج می زند و بی پاسخ اکثرا…
    زیبا بود و ذهن خواننده را درگیر می کرد.
    بهره بردم و درود بر شما

    • مهتاب ایزدسرشت

      مهر 13, 1398

      سلام
      آقای جلالی… بسیارزیبا بیانی دارید گرامی
      احسنت…

  2. بسیار زیبا بود احسنت

  3. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام و درود

    زیباست و قابل تامل

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • مهتاب ایزدسرشت

      مهر 13, 1398

      سلام عزیز،
      شادم می کنید،
      خداوندامیدرا بی دریغ دردلتان بتاباند
      سپاسگزارم

  4. سلام بانو قشنگ و قابل تامل بود
    درودتان و مانا باشید
    🍃🌸🌺🌸🌺🌸

    • مهتاب ایزدسرشت

      مهر 13, 1398

      سلام خانم گل
      بهترین شاعربانو
      نازنین ممنونم🌿

  5. … والا چه عرض کنم

    • … و گاهی سکوت یا یک ” چه عرض کنم ” یعنی اثر کاری کرده که منِ بیننده خشکم زده و دیگر، یا دیگرانی را به شدت سیلی!

      • مهتاب ایزدسرشت

        مهر 13, 1398

        سلام استاد یگانه ام
        شرمنده حضورمستمرتان می شوم
        ولطف وآموزندگی بی دریغتان…
        بتابید تا ابد بردل های شاعران پاک….
        م. مهتاب

    • مهتاب ایزدسرشت

      مهر 13, 1398

      🍃🙏🙏🙏

  6. درودتان باد بانوی هنرمند.
    قلمتان هماره نویسا

  7. سپیده طالبی

    مهر 14, 1398

    زیبا و تامل برانگیز

    درودها بانوی نازنین🌺

  8. همایون فتاح

    مهر 14, 1398

    چه زیبا نگاشتید والحق که شور وشعفی دوصد چندان مرا نصیب گشت🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  9. علی معصومی

    مهر 14, 1398

    درود بر شما
    بانو ایزد سرشت ارجمند
    بسیار زیباست
    سروده شما
    آفرین 🍃🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا