🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید و ماه

(ثبت: 97) مهر 27, 1394 

عبّـــــاس که شیـــر بیشه ی توحید است
کانـــــون صفـــــا و مرکـــز امّیـــــد است
در پهنــــــه ی بیکـــــــــران اخلاص و ولا
او مـــاه و حسین بن علی خورشید است.

نظرها
  1. سلام و درووود …
    اجرتان با سقای کربلا …
    موفق باشین…….

  2. نگار حسن زاده

    مهر 27, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوارم

    رباعی بسیار بسیار زیبایی بود

    درود بر شما و قلم هنرمندتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا