🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید کجا نشسته ای؟

(ثبت: 252689) آبان 12, 1401 

 

خورشید کجا نشسته ای؟
ذهن ها بوی تعفن می دهند
دلها بوی لجن
جغد شوم زمان بیدار است در کفن
پا برهنه ها مجبورند پا در کفش دیگران کنند
صورتک های سرخ بوی سیلی می دهند
سیرت های زیبا سیری چند؟
خورشید در کدام آسمان خوابیده ای؟
اینجا همه چیز دو حالت است
نعمت و بلا
ایمان و کُفر
با چرخش زبان طاووس کلاغ می شود
طاووس سر به مُهر
خورشید چرا بی مهر شده ای؟
اینجا خدا گم شده
آنجا خدا را ندیده ای؟؟
تکلیف آسمان معلوم نیست
درس هایمان همه تقلّبی ست
کجاست این نقطه ی کور هستی؟
بی شک همانجا نشسته ای…

سروده آبان ۱۳۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. م . مانا

    آبان 12, 1401

    فائزه ی عزیز خوبی؟؟
    من احساس می کنم نسبت به پارسال روانتر شدی و این جای تبریک دارد
    روی ترکیبات باز هم مانور بده . چون یکی از تکنیکهای خوب شعر است و نشان از توانایی شاعر دارد .

    • فائزه اکرمی

      آذر 20, 1401

      درود بر مانای عزیز و گرامی
      سپاسگزارم از شما این شعرم برای سال ۹۹ هستش و البته که به قول شما شعرهای پخته تری نسبت به پارسال دارم و شاید این شعر هم از دست در رفته که خوب شده…☺مصداق کلام شما هرروز بهتر از دیروز

  2. جواد مهدی پور

    آبان 12, 1401

    درود بر شما بانو اکرمی گرامی گرامی

    زیبا ست

    از شعر پاکتان لذت بردم

    البته این اثر مربوط به پیار سال است . جناب مانا فرمودند نسبت به پارسال بهتر شده

    حتما که همینطور است

    منتظر اشعار جدیدتان هستیم

    سر بلند باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏🌺

    • فائزه اکرمی

      آذر 20, 1401

      درود بر شما سپاسگزارم و خوشحالم که دوست داشتید
      جناب مانا احتمالن کلی عرض کردند چون شعرهای جدیدم رو خوندند قبلی ها رو هم همینطور