🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشبختی

(ثبت: 244229) دی 18, 1400 

 

آه، خوشبختی،
خوشبختی…
آدرسِ خانه‌ام را بدهم؟!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    دی 18, 1400

    سلام بلند نویسی را هم تجربه نمایید

نظرها
  1. 🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا