🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشه خوشه شعر هایم عاشقند

(ثبت: 236047) بهمن 18, 1399 
خوشه خوشه شعر هایم عاشقند

 

بود دندان و ولی نانی نبود
نان رسید آنگه که دندانی نبود
مهر ورزیدم به یارانم ولی
روز غم مهری ز یارانی نبود
در کویرِ عاشقی جان و دلم
شادمان بودند و بارانی نبود
شاعری دیدم، به زیر لب سرود
کاش در عالم پریشانی نبود
بذر شعرم را زمانی کاشتند
شرقِ ایران را خراسانی نبود
در ادب ناچیز می بودم اگر
خوش عمل، عباس کاشانی نبود
خوشه خوشه شعر هایم عاشقند
بِه ز آنان خود به دیوانی نبود

17 بهمن 1399

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. امیر جلالی

    بهمن 18, 1399

    هر چه گشتم در میان شعر پاک
    شاعری صادق تر از طارق نبود
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      بهمن 18, 1399

      نیمه جانی مانده ما را در بدن
      آن فدای تو امیر عاشقم

      سلام و درود بر امیر عزیزم

      فدای تو طارق

      در پناه خدا 🙏❤️❤️❤️🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 18, 1399

    سلام و درود و ارادت
    بر شما استاد بزرگوارم❤️🙏

    • طارق خراسانی

      بهمن 18, 1399

      َسلام و درود بر گوهر شعر فارسی

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 18, 1399

    بسیار زیبا و خوش معنا،
    در وزن مصراع دوم بیت سوم احتمالا مشکل تایپی هست.

    • طارق خراسانی

      بهمن 18, 1399

      سلام
      حق با شماست
      شادمان بودند و بارانی نبود
      سپاس از توجه شما عزیز جان

      در پناه خدا 🌹

  4. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود استاد طارق

    👏👏👏👏👏

    لذت بردم

    • طارق خراسانی

      بهمن 18, 1399

      سلام سعید جان

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  5. علی معصومی

    بهمن 18, 1399

    درود حضرت دوست
    نان و دندان نزد جانان است و بس
    غیر از آن جانانه حرمان است و بس
    ◇◇◇◇
    قلمت را و اندیشه ات را
    دوست دارم🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 18, 1399

      سلام بر امیر شعر پاک
      حضرت معصومی عزیز

      دقیقا استاد

      سپاس از حضور زیبای تان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. حسن جعفری

    بهمن 18, 1399

    استادطارق خراسانی عزیز درودهای بسیار
    کاش در عالم پریشانی نبود
    شعری زیبا به روانی جوی مولیان از شما خواندم🌷🌷🌸

    • طارق خراسانی

      بهمن 18, 1399

      سلام و بس درود بر حضرت دوست

      براستی کاش هیچ دلی پریشان نبود
      راه را بشر گم کرده است
      عجیب در مسیر نادانی گام بر میدارد
      سپاس از مهر حضورتان
      عزیزمی

      در پناه خدا 🙏❤️❤️❤️🙏

  7. کبری محمدی

    بهمن 26, 1399

    سلام

    شاعری دیدم، به زیر لب سرود
    کاش در عالم پریشانی نبود

    بسیار زیبا و دل انگیز
    سپاس🌺🌹🌺🌹🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 6, 1400

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  8. حسن نبی

    اردیبهشت 7, 1400

    درود

    هرچه گشتم بین این اشعار ناب
    شاعری با لعل خندانی نبود

    حذف می شد حتم دارم شعر پاک
    هر زمان طارق خراسانی نبود
    لذت بردم در پناه حق🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا