🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشه های شعر

(ثبت: 240418) تیر 17, 1400 

 

بوی عنبر، بوی جان آورده ام

هدیه ای بر دوستان آورده ام

از دیارِ لاله های پَرپَرم

بوسه، بوسه، ارمغان آورده ام

پیرگون شب ناله ها را بس کنید

صبح را بختِ جوان آورده ام

در حوالی دلم شادی کنید

شعر جان بخشی از آن آورده ام

آب با خورشید را در هم زدم

یک بغل رنگین کمان آورده ام

مولیانِ بوسه ها دارم به لب

بوی جوی مولیان آورده ام

بهر خواب نرگسِ جادوی یار

بِستری از پَرنیان آورده ام

تا بیاموزیم رسم عاشقی

یادِ یارِ مهربان آورده ام

خوشه های شعر زیبای دَری

کم که نه ،یک کهکشان آورده ام

تا که کام تلخمان شیرین شـود

یک غزل شیرین بیان آورده ام

ای كه می گفتی چنین خواهد دلم

بر دلِ تو آن چنان آورده ام

از دیارِ رودکی،اشعارِ تر

گونه گون یک کاروان آورده ام

موزه ی شعر و ادب را بس گهر

طارق از طبعِ روان آورده ام

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1400

    به به
    درود بر شما و این قلم شکر ریز
    در پناه خداشادکام باشید
    🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    تیر 17, 1400

    سلام و درود بر ملکه شعر پاک

    سپاس از مهر حضورتان
    نمیدانم کتاب ها به دست شما رسید یانه

    لطفا خبرم کنید

    در پناه خدا 🌿🙏🌿

  3. کبری محمدی

    تیر 17, 1400

    سلام
    سروده ای سرشار از شعف و حال خوب
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 17, 1400

      سلام

      سپاس از حسن نظرتان

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  4. مدینه ترکاشوند

    تیر 17, 1400

    💐🌷💐💐🌷💐

    • طارق خراسانی

      تیر 18, 1400

      سلام

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  5. علیرضا حکیم

    تیر 18, 1400

    درود ها بر شما
    و
    زیبا سروده اید

    • طارق خراسانی

      تیر 18, 1400

      سلام بر استاد حکیم

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  6. علی معصومی

    تیر 18, 1400

    افرین
    و
    سلام حضرت استاد
    ◇◇◇
    شبنمی میگفت با شاخ گلی:
    رازی از نقش جهان اورده ام
    مژده ای از آستان دولت
    دلبر جان جهان اورده ام

    🌿🌷

    • طارق خراسانی

      تیر 18, 1400

      سلام ودرود بر امیر سخن پاک

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🙏🌿

  7. طارق خراسانی

    تیر 18, 1400

    سلام

    سپاس از مهر نگاهتون

    در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  8. نسرین حسینی

    تیر 20, 1400

    بسیار زیبا ودلنشین بود

    درودها برشما استاد گرانقدرم
    رقص قلمتون ماندگار 🌺🌺

  9. سلام اسناد
    احسنت بر طبع جوشان شما🌺🌺🌺

  10. فرخنده عابدینی

    تیر 23, 1400

    درود استاد عزیز و گران قدر

    بسیار امید بخش بود .سپاس از شعر زیباتون🌹🌹🌹🌹

  11. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    استادبزرگوار
    کنج ویرانهء دل ، مهر
    غزل روییده است
    محفل دل به حضورت
    چه درخشان شده است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا