🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش باش!

(ثبت: 224674) اردیبهشت 1, 1399 

 

این دَمِ آخری

یک دَم

بیشتر از آن دَمی

که با ما خوش نبودی

خوش باش!

با دوری از معنا و مفهوم و آنچه که نگاشته شده
این شعر رو تقدیم میکنم به روح زنده یاد
#محمدحسن_صباغ_کلات از شاعران نامی
سایت شعر پاک روحش شاد و یادش تا ابد گرامی.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا