🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیالات دل

(ثبت: 241213) مرداد 24, 1400 

 

«خلوتی کو که خیالاتِ تو آنجا ببرم
دیده بَر بَندم و دل را به تماشا ببرم؟»

دخترِ باکره ی طبع گهر بارِ دلم
تا تماشاگه افسانه ی فردا ببرم

دست در دست نسیمی بگذارم آزاد
شاد و مستانه به دامانه و صحرا ببرم

با شقایق بنشینم، نفسی تازه کنم
قصه ی داغ دلش را به خدا تا ببرم

هرکه را آه دلی باشد و غوغای غمی
سوی میخانه به امیدِ مداوا ببرم

دُرِّ نابِ دَری از ملکِ خراسانِ وجود
سینه ریزی زِ غزل تُحفه به دریا ببرم

آسمان پر ز ستاره ست، به دل می گفتم
طارقم، شوق خیالاتِ تو آنجا ببرم

 

 

 

 

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    مرداد 24, 1400

    درودداستاد گرانقدر
    بسیار زیبا و دل انگیز 🌹🌹🌹🌹

  2. کبری محمدی

    مرداد 24, 1400

    🌿سلام بر تندیس وفا و معرفت، آقا ابوالفضل🌿

    سلام
    غزلی زیبا و خوش آهنگ
    قلم تان همیشه سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 25, 1400

      سلام و درود بر بزرگ بانوی پاک

      عرض تسلیت

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا

      🙏🌹🙏

  3. طارق خراسانی

    مرداد 25, 1400

    سلام و درود

    عرض تسلیت

    سپاس از مهر نگاهتان

    در پناه خدا🌿🙏🌹🙏🌿

  4. مرداد 25, 1400

    سلام و عرض ارادت و ادب
    بهره مند شدم از کلک زر افشان وجود پر بار شما
    تا همیشه سراینده و اثر گذار باشید طیب الله
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌿❤️

  5. اسماعیل علیخانی

    مرداد 25, 1400

    سلام و احسنت استاد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا