🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیالِ نگاهت

(ثبت: 3083) دی 19, 1395 
خیالِ نگاهت

هرشب

در ازدحامِ بی صدای تنهایی

خیالِ نگاهت

به بیراهه می کشد نفس هایم را…

امشب کمی مرا  با ” چشم هایت “

در میان بگذار…

ماهک – 18 دیماه 1395