🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیلی

(ثبت: 246254) اسفند 25, 1400 

 

«خیلی» دوستت دارم
باید با آسمان درس بخوانی
تا بدانی «خیلی»
از تمام اعداد بیشتر است
ماه آموزگارت باشد
فهمیدن زبان ستارگان دشوار نیست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اسفند 25, 1400

    عااالی دستمریزاد عزیز

  2. 🌺سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا