🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دار

(ثبت: 3210) بهمن 7, 1395 

از پنجره ی اتاق دارم می زد
در خلوت کوچه باغ دارم می زد
هر لحظه برای من فال گرفت
با قهوه ی داغ دارم می زد
پایان شب سیه را می دید
در چشم چراغ دارم می زد
گاهی که هوای او می کردم
با درد فراق دارم می زد !
انگار برای او لذت داشت
با شادی و اشتیاق دارم می زد
وقتی که به سمت من می آمد
شومی کلاغ دارم می زد

#سجاد_صادقی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):