🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داستان عمر ما

(ثبت: 218772) آذر 13, 1398 

داستان عمر ما

می رود آهسته از کف کاروان عمر ما
لحظه های کوته نام و نشان عمر ما

تا سرشت آدمی خاکی شد از روز ازل
شوق پرواز از چه دارد آسمان عمر ما

کو قدی آزاده کز جور زمانه خم نشد
کو توانی تا کشد تیر از کمان عمر ما !

سال ها پابند این دنیای پر آوازه است
یک سر دیوانه تا شد دیدبان عمر ما

راه خود کم کرده ایم ای همرهان نازنین
شعله ای کو تا زند آتش به جان عمر ما

گردش گیتی بدور خویش بی پروا نبود
گر که میشد لحظه ای را ناگران عمر ما

خامه از مهر و وفا آرید و کلکی از صفا
تا نویسد رمز و راز و داستان عمر ما

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درودتان باد استاد عزیز

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  2. امیر جلالی

    آذر 13, 1398

    دستان عمر ما ….
    البته اعتقاد دارم که داستان عمر من جایگزینی مناسب تری بود زیرا هر کدام از ما داستانی مجزا برای خودمان داریم . البته در کل همه زیر یک آسمان هستیم…اما زمینی بر آن پای گذاشته ایم به یک رنگ نیست … بر خلاف آسمان که هر کجا برویم یکرنگ است.
    زیبا بود و دلنشین همچون همیشه و درود بر شما

  3. درودها

    استاد معصومی عزیز

    زیبا و رسا و دلنشین

    دست مریزاد

    🌸🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸🌸

  4. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    درودها آقای معصومی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

  5. طارق خراسانی

    آذر 13, 1398

    سلام جتاب معصومی عزیز

    در یک کلام لذت بردم
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  6. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1398

    درودهایتان
    استاد معصومی ارجمند،
    کاش سروش زیبایی را که در حاشیه ی پیام قبلی فرستادید،
    بصورت شعر مستقلی در سایت ها قرار دهید. سپاس🙏

  7. درودها استاد معصومی عزیز
    لذت بردم.
    فقط بنظرم در این مصراع:
    گر که میشد لحظه ای را ناگران عمر ما
    اگر اینطور باشد زیبایی اش نمایان تر می شود:
    گر که میشد لحظه ای دل ناگران عمر ما

  8. علی معصومی

    آذر 14, 1398

    درود و ارادت
    جناب زمانیان نازنین
    سپاس از دقت نظر شما

    موافقم با جنابعالی اما
    شاید نسبت دادن “دل” به “گیتی در حال گردش” موجب بحث گردد که بدین صورت نوشته ام

  9. سپیده طالبی

    آذر 15, 1398

    بسیار زیباست و تامل برانگیز
    درودها استاد گران قدر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا