🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر فصلِ خورشید

(ثبت: 235771) بهمن 7, 1399 
دختر فصلِ خورشید

قالب شعر: خوشه ای

تا گل بوسه مهرِ تو شکفت
بوی عطری بشنفتیم ز عشق
عمر، پایان شد و شادم با دوست
یک نفس باز که گفتیم ز عشق
«
ای گل آوازه ی من
دخترِ فصلِ خورشید ،
چشم هایی که مرا کشت،
سلامت باشند

»
تا تو هستی
باغِ شعرم سر سبز
شاخه شاخه
همه پُر خوشه ی شعر،
خوشه ها
گوشواری به درختِ هُنرند.
و نوشتیم بماند در دهر
بی تو ای عشق،
جهان وسعت ناچیزی هاست…

 

 

 

نظرها 10 
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 7, 1399

    🌸💐🌸💐🌸💐🌸

    • طارق خراسانی

      بهمن 7, 1399

      سلام

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا

      🌿🙏❤️🌿

  2. امیر جلالی

    بهمن 7, 1399

    و نوشتیم بماند در دهر
    بی تو ای عشق،
    جهان وسعت ناچیزی هاست…

    جناب خراسانی عزیز و بزرگوار ، اثری که خواندم ، یکی از شریف ترین و قد بلند ترین آثار شما بود. البته اجازه بهید عرض کنم که تصویری که انتخاب کرده اید بی نهایت زیبا و دل انگیز است نیز…
    دختر فصل خورشید… تمام امید و شادی آدمی است. تمام زیبایی و نشاط یک دل …
    بی نهایت بهره بردم و لذت هم …
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      بهمن 7, 1399

      سلام یر نور چشمم

      شاعر گرانمایه ی پاک

      چه خوب شد که آمدی
      دلتنگت بودم

      باز هم مانند همیشه نقدی جانانه و بهتر از خود شعر

      در پناه خدا 🙏❤️❤️❤️🙏

  3. مدینه ترکاشوند

    بهمن 7, 1399

    سلام و درود برشما
    استاد زیبا نویس
    و زیبا اندیش
    لذت بردم
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • طارق خراسانی

      بهمن 7, 1399

      سلام به بانوی پاکی ها

      سپاس از حضور گرمت مهربان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  4. علی معصومی

    بهمن 8, 1399

    درود ا جمندم
    زیبا سروده اید
    🌿🌿🌹🌿🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 8, 1399

      سلام استاد گرانمهر

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  5. عظیمه ایرانپور

    بهمن 8, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز💐

    • طارق خراسانی

      بهمن 8, 1399

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا