🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر پاییز

(ثبت: 260558) خرداد 24, 1402 

 

مرد زمستانم و از لطف تو لبریز
عاشق مهرت شدم ای دختر پاییز

قامت و گیسو و رخ و شیوه ی گفتار
هرچه که هست از تو، مرا هست دل انگیز

چشم حسودان به قیاس قد رعناست
شاهد و ساقی که نشستند تو برخیز

قبل نظر بر تو نظرباز نبودم
دیده ی معصوم مرا کرد رُخَت هیز

فخر به صد چیز کند هرکسی و من
فخر به یک چیز نمایم،،، تویی آن چیز

قرعه ی اقبال رسید از شب یلدا
یک شَبِه خوشبخت شدی، مثل تو من نیز

 

مهدی شریفی زاده
#یلداتولدهمسرودخترم