🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت شکیبایی

(ثبت: 254066) آذر 30, 1401 

 

جوانه می زند درخت شکیبایی
به خاطر آرزوهای ریخته بر پایش
و سایه های ستُرگ و پهناورش
می نشیند روی بوم نقاشی فصل های زندگی
درخت شکیبایی رنگ نمی بازد
از ناملایمات پاییز
دوباره انگیزه را آب بده
و رویش را بشور
و دیگر نمک نزن
به تن زخمیه شوق
تب این روزها می شکند
رهاشو از ثبات در زوال
سامانت را بساز
و خودت سامانه باش
روزی شکوفه می دهد درخت شکیبایی
میوه می دهد…

 

سروده ۱۴۰۱/۲/۱۷

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1401

    رهاشو از ثبات در زوال
    سامانت را بساز
    و خودت سامانه باش
    روزی شکوفه می دهد درخت شکیبایی

    سلام

    بسیار زیبا

    در پناه خدا روزگارانت شاد 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • فائزه اکرمی

      دی 5, 1401

      درود ها
      سپاسگزارم که به مهر می خوانید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا