🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریا

(ثبت: 229595) تیر 30, 1399 
دریا

 

آب از سرم گذشت و هنوز
صدای پای تو می دود در من، هنوز

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1399

    سلام و درود
    زیباست.
    “هنوز” دوم را اگر حذف کنید،
    بهتر نیست؟ 🙏

    • درودها
      بعد از کمی کلنجار رفتن با خودم به این نتیجه رسیدم هنوز دوم حذف نشود
      جالب است برایم بعد از انتشار نظر شما هم مصداق است با نظر اولم
      ممنونم از مهر پر مهرتان
      🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا