🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در ثنای محمّد

(ثبت: 246903) فروردین 21, 1401 
در ثنای محمّد

 

جهان به پا شده محضِ گلِ لقاي محمّد
درود و تهنيت حق، بود سزاي محمّد

مَقام ذرّه چه داني؟شكوهِ دانش و هوشي
نهاده سر به ارادت ز جان به پاي محمّد

به سرسراي بزرگان،چنين نوشته بخواني
كه هست شأن بزرگي، فقط براي محمّد

به چشم من بنشیني،عیان ز دیده ببيني
كه جانِ هر چه مَلّك هست در ثناي محمّد

به عاشقان ولایت، بگو مُحِبِّ علی را
ز دامِ غم برهاند یقین دعای محمّد

صفاي مروه شنیدم، نبود آنچه که دیدم
قسم به سوره ي طارق، بِه از صفاي محمّد

17 خرداد 1392

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. فریبا نوری

    فروردین 21, 1401

    صفاي مروه شنیدم، نبود آنچه که دیدم
    قسم به سوره ي طارق، بِه از صفاي محمّد

    درودها استاد خراسانی گرانقدر 🌸👏🌸

    • طارق خراسانی

      فروردین 21, 1401

      سلام و درود بر گوهر خزانه ی شعر و ادب

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    فروردین 21, 1401

    درودها جناب خراسانی بزرگوار
    احسنتم وتقبل الله منکم.
    🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 21, 1401

      سلام و درود بر دوست شاعرم جناب صفا یغمایی عزیز

      سپاس از حضور بهازی تان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. محمد ترکمان پژواره

    فروردین 21, 1401

    🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 21, 1401

      سلام و درود بر حضرت استاد پژواره گرانمهر

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. فروردین 21, 1401

    درود بر جناب طارق خراسانی
    سروده ای زیباست از قلم زرنگار آن بزرگوار
    سلامت و برقرار باشید
    🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 22, 1401

      سلام و درود

      سپاس استاد گرانقدر

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 23, 1401

    سلام و درود و ارادت
    زادروزتان خجسته باد ❤️🙏🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌿🌿🌿🌸🌸🌸

  6. اسماعیل علیخانی

    فروردین 24, 1401

    سلام استادجان
    آفرین
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    و عجل فرجهم ❤️🌹❤️

  7. سارا رحیمی

    فروردین 25, 1401

    درودها بر شما استاد
    بسیار زیبا خواندم از قلم شما
    زرنگار ومانا این قلم
    🌸🌸🌹🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا