🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در حصار آتش

(ثبت: 245826) اسفند 9, 1400 
در حصار آتش

 

بهار(،) بی لبخند

مادران(،) بی فرزند

فرزندان‌(،) بی بابا

پدران(،) در حصار آتش(،) پابند

به خاک می اندیشد

تنها به خاک… هرچند

بی گزند

امپراتور.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

نظرها 18 
  1. مدینه ترکاشوند

    اسفند 9, 1400

    درودها
    تلخی بسیارزیبا
    🌹🌹🌹☘

  2. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1400

    سلام

    عالی ست
    به دلم نشست
    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 9, 1400

      سلام و درود، لطف فرمودید

      🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿🌿

  3. زهرا آهن

    اسفند 9, 1400

    درود بر شما
    این سروده‌یتان عجب دلنشین و زیبا شده👏👏👏
    بمانید و بسرایید🌷🌷

  4. سیاوش آزاد

    اسفند 9, 1400

    سلام درود بر شیرمردانی که مقابل امپراطوری دروغ ایستادند
    و افسوس بر اعتماد نابجا
    جنگی نموده بر پا با کافران هستی
    در زیر چکمه هایش دشمن به خاک پستی

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 9, 1400

      سلام و درود
      پوتین، جنگی را شروع و صدها هزار نفر را گرفتار کرد و عواقبش با اوست.
      مسلما این دلیلی برای توجیه اقدامات منفی غرب در این باره نیست و اقدامات غرب نهایتا مقدمه ای برای جنگ بود اما
      جنگ را روسیه شروع کرد
      و به حکم انسانیت،
      قطعا محکوم است‌.
      روحیه ی قلدرانه و امپراتور منشانه ی پوتین هم امثال اوکراین را به دوری و نفرت هرچه بیش تر از روسیه و در نتیجه نزدیک شدن به غرب کشانده و این هم خودش مقدمه ای بود.

  5. صفا یغمایی

    اسفند 9, 1400

    درود وآفرین
    زیباست وغم انگیز
    😔 😔 😔

  6. مسعود آزادبخت

    اسفند 10, 1400

    سلام و احترام شاعر دغدغه مند جناب رضاپور ادیب
    زیبا بود
    به امید پایان جنگ

    🌹🌹🌹

  7. نسرین حسینی

    اسفند 11, 1400

    درود برشما جناب رضاپور گرامی

    به امید جهانی بدون جنگ وخونریزی 🌺🌺👌👌

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 11, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      ان شاء الله 🌺🌺🌸🌸🌸

  8. درودها

  9. محمد عالمی

    فروردین 5, 1401

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    درودها استاد رضاپور گران قدر

    سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
    بادت اندر شهریاری بر قرار و بر دوام
    سالِ خرم، فالِ نیکو، مالِ وافر، حالِ خوش
    اصلِ ثابت ، نسلِ باقی، تختِ عالی، بختِ رام. 🌺 حافظ🌺

    تابش خورشید سده ی نو و آغاز بهار تازه را به پیشگاه همایونتان شادباش می گویم. سالی سرشار از تندرستی، سربلندی، شادکامی و بهروزی برایتان آرزومندم.

    امیدوارم که چرخش روزگار پیوسته گل لبخند بر لبانتان بکارد. سرمستی، شور و شوق همدم و همراه همیشگی تان باشد . ماندگار باشید و برقرار.

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ارادتمند شما: محمد عالمی

    قلمتان مانا

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 25, 1401

      سلام و درود و سپاس فراوان
      ایام تان بکام❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا