🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در ساحت ققنوس

(ثبت: 239396) خرداد 7, 1400 
در ساحت ققنوس

در ساحت ققنوس

خرابم شعله شعله می تکانم آتش خود را
دمادم قطره قطره می نشانم آتش خود را

خبر داری که با خاکسترم پرواز آسان است
چو ابری تکه تکه می پرانم آتش خود را

اگر در ساحت ققنوس شعرم آشنا گشتی
به جانت واژه واژه می کشانم آتش خود را

برای رگ رگ هر نغمه حرف تازه ای دارم
به خونت ذره ذره می دوانم آتش خود را

شرنگی مانده در آیینه ی تقدیر شیدایان
به کامت جرعه جرعه می چشانم آتش خود را

پس شریانی از آتشفشانی تازه می رویم
پگاهی رشحه رشحه می فشانم آتش خود را

به دوش گردباد از مشرق اعصار می آیم
تو گویی لحظه لحظه می وزانم آتش خود را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    🌺🌹🌺🌹🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1400

    سلام. و درود

    بسیار زیباست و متفاوت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

  3. کبری محمدی

    خرداد 8, 1400

    اگر در ساحت ققنوس شعرم آشنا گشتی
    به جانت واژه واژه می کشانم آتش خود را🌹👏👏🌹

    سلام
    شیوا و دلنشین با ردیفی متفاوت و سخت، سرودید
    قلم تان توانا و احساس تان تواناتر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا