🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در سوگ … ( اردیبهشت ۹۶)

(ثبت: 3915) اردیبهشت 3, 1396 
در سوگ … ( اردیبهشت ۹۶)

● سه‌گانی‌آیینی

از بذر خشمش، عشق می‌رویید؛

در سوگ او لبریز از ماتم

زنجیر و زندان هم!

صدیقه(نسیم) محمدجانی

☆☆☆

شهادت هفتمین امام عشق ( علیه‌السلام) تسلیت.

☆☆☆

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):