🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار صدیقه محمدجانی

هوالمحبوب

سه‌گانی

رباعی

خوانش: 1064

سپاس: 9

تعداد نظر: 10

•┈••✾• #رباعی•✾••┈•

💫۱💫

رباعی

خوانش: 696

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

هوالمحبوب

•┈••✾• هشت رباعی•✾••┈•

رباعی

خوانش: 492

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

•┈••✾• #رباعی•✾••┈•

💫۱💫

رباعی

خوانش: 487

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

هوالمحبوب

سه‌گانی

خوانش: 1100

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

هوالمحبوب

سه‌گانی

خوانش: 1436

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

هوالمحبوب

آب از سرش گذشت؛

خوانش: 666

سپاس: 3

تعداد نقد: 1

هوالمحبوب

باغ، پر شد از علف؛

خوانش: 565

سپاس: 6

هر چند در گرداب غمها مانده باشی

آخر به ساحل می‌رسی از راه یک “آه”

خوانش: 1453

سپاس: 7

تعداد نظر: 2

● سه‌گانی‌آیینی

از بذر خشمش، عشق می‌رویید؛

خوانش: 432

سپاس: 1

صدیقه محمدجانی

اعتکاف

صدیقه محمدجانی 22 فروردین 1396

تا کی به گزاف و لاف مشغول شویم؟

در رویاها به ” قاف ” مشغول شویم؟

رباعی

خوانش: 871

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

هوالمحبوب 

برای شرکت در فراخوان بهاریه

خوانش: 842

سپاس: 7

تعداد نظر: 2

هوالمحبوب

قفل دل ها چه ساده می شکند،

خوانش: 898

سپاس: 11

تعداد نظر: 8

خوانش: 910

سپاس: 10

تعداد نظر: 9

هوالمحبوب

اشک همراه لبخند آمد:

خوانش: 636

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

هوالمحبوب

⚫️ فاجعۀ غمبار پلاسکو و شهادت جمعی از آتشنشانان قهرمان، تسلیت باد.

رباعی

خوانش: 605

سپاس: 8

میلاد رسول مهربانی (ص) و ششمین امام عشق (ع) مبارک.

در اوج خزان هوا بهاری شده است

رباعی

خوانش: 828

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

سه‌گانی

بذر یک درخت را، باد

خوانش: 404

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

هوالمحبوب

ما سبز شدیم زیر این چرخ کبود 

رباعی

خوانش: 535

سپاس: 9

تعداد نظر: 10

هوالمحبوب

بودی و تمام لحظه‌هایم خوشبخت

رباعی

خوانش: 1490

سپاس: 4