🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های صدیقه محمدجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

تفرجی در مجموعه رباعی «شیر و خورشید» از جلیل صفربیگی

خوانش: 719

سپاس: 1

🔹 یک رباعی، یک دیدگاه 🔹

 

خوانش: 355

سپاس: 1

خوانش: 1002

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

  «در جست‌وجوی یکی شدن»

نگاهی به رمان «جنون زیبا»

خوانش: 273

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

«آوای شنیدنی زنان مازندرانی»

روح‌الله مهدی‌پور عمران (روزنامه نگار)

خوانش: 325

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

چالش سه گانی در مجموعه شعر”کی آفتابی می شوی باران؟

 

خوانش: 493

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

خوانش: 305

سپاس: 3

تعداد نظر: 2