🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار رباعی (صدیقه محمدجانی)

(ثبت: 13911) بهمن 15, 1397 

•┈••✾• #رباعی•✾••┈•

💫۱💫
با بال خیال خود دلم را برده
خنداند مرا و گاه هم آزرده
تا دید تو را کنار من، غمگین شد
تنهایی من شکست عشقی خورده!

 

💫۲💫
لب‌های تو طعم رطب تابستان
در چشم قشنگ تو تب تابستان
وقتی تو کنار من نباشی حتی
یلدا شود اولین شب تابستان

 

💫۳💫
در چشم زمین چقدر تکثیر شده‌!
از دیدن روی خود کجا سیر شده؟
در خانه‌ی ما، ماه ندیده خود را
از حوض بدون آب دلگیر شده‌

 

💫۴💫
در اوج غرور سنگی‌اش می‌لرزید
از پشت نقاب رنگی‌اش می‌لرزید
موشی شده بود بعد از آن داد و هوار
زیر پتوی پلنگی‌اش می‌لرزید

 

 

#صدیقه_محمدجانی

┄┅─═◈═─┅┄

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 15, 1397

    درود بر شما

    چهار رباعی دلچسب در این صبح زمستانی از قلم خوب شما خواندم. امید که هماره نویسان و شاد کام باشید.
    @};-@};-@};-@};-@};-

  2. عظیمه ایرانپور

    بهمن 15, 1397

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    اولی و آخری بیشتر به دلم نشست
    رقص قلمتان جاودانه@};-=D>

  3. زانا کوردستانی

    اسفند 2, 1397

    درود و عرض ادب خدمت شما

    سروده ای زیبا و ناب خواندم
    احسنت
    👏👏👏👏👏
    آفرین
    👏👏👏👏👏
    عالی
    عالی
    عالی

    موفق و موید باشید
    🙏🙏🙏🙏🙏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام و درود
    در پناه خدا
    رباعی شماره 4
    هجاها رعایت نشده است دقت شود
    با پوزش
    🌷🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا