🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه رضوی

(ثبت: 211880) تیر 24, 1398 
چند شعر کوتاه رضوی

هوالمحبوب

سه‌گانی

عطر بال هزاران فرشته
بر تنش ماندگار است؛
در حرم، کفشدار است.

صدیقه محمدجانی

و سه رباعی:

◈۱◈
در حوض دلم خنده‌ی آن ماه افتاد
تصویر حرم بود که ناگاه افتاد
با غصه که ساعتی نشستم در صحن
شادیم فلج بود ولی راه افتاد

◈۲◈
صحن تو پناه هر دل آواره‌ست
صدچاره برای خاطر بیچاره‌ست
هر صبح و غروب می‌دمد: عاشق باش
پیغام تو در هر نفس نقاره‌ست

◈۳◈
تردید ندارم که جنم داشته است
بر روی خودش شوق قدم داشته‌‌است
صد شکر که شد عاقبتش ختم به خیر
هر جاده که راهی به حرم داشته است

صدیقه محمدجانی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    تیر 24, 1398

    در حوض دلم خنده‌ی آن ماه افتاد
    تصویر حرم بود که ناگاه افتاد
    با غصه که ساعتی نشستم در صحن
    شادیم فلج بود ولی راه افتاد
    ❤️👏👏👏👏👏👏👏👏❤️
    به به
    سلام بزرگ بانوی پاک
    درود بر تو ای صدیقه ی صادق
    عجب رباعی زیبایی
    دلمریزاد
    در پناه خدا شاد زی ❤️👏👏👏👏❤️

    • صدیقه محمدجانی

      تیر 24, 1398

      سلام و درود فراوان استاد خراسانی بزرگوار. خدا قوت.
      سپاس از تشویق و ترحیبتان.
      زنده باشین در پناه حق
      🌹🌹🌹

  2. مسیحا ناجی

    تیر 24, 1398

    سلام بانو کاش اندازه یک آهو حرم داشتم لا اقل یکی بود ضامن ام شود ……شاد بمان

  3. عظیمه ایرانپور

    تیر 24, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتون با خورشید هشتم🍃

  4. مسیحا ناجی

    تیر 24, 1398

    او میرود دامن کشان من زهر تنهایی چشان ….دیگر مپرس از من نشان از دل نشانم میرود …

    خیلی خرسندم استاد بانو بعد مدت ها هر چند دیر باز خواندم از شما

  5. علی معصومی

    تیر 24, 1398

    🌿👏👏👏🙏
    بسیار زیباست
    در پناه خدا

  6. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1398

    درود بر شما همشهری بزرگوار🌹
    که از خطه ی فرهنگ و هنر، مازندران زیبا و از شهرستان فرهنگ پرور بابل تشریف آورده اید.
    چه خوب است که در پایگاه شریف شعر پاک فعالیت دارید.

  7. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1398

    ضمنا: شما که سه گانی و رباعی را خوب می شناسید، لطفا اگر زحمتی نیست ما را در گسترش قالب شعری سروش، یاری فرمایید!
    مطالب و نمونه اشعار سروش در این پایگاه و سایر پایگاه ها قابل مطالعه است. در صورتی که اشعاری در سروش ویا سه گلشن خواهید سرود، لطفا برای چاپ کتابی در این باره برایم بفرستید!
    وبلاگ: sorushosegolshan.blogfa.com
    تلگرام:
    @
    rezapourmohammadali

  8. سلام و درود برشما ………..بسیار زیبا……..

    🌿🌺🌺🌺🌿

  9. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرامی بانو جانی گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم از اشعار قشنگتان

    زنده باشید به مهر
    💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا