🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گانی : پیرمردی جوانمرد(روز پدر)

(ثبت: 5762) فروردین 10, 1397 
سه‌گانی : پیرمردی جوانمرد(روز پدر)

هوالمحبوب

سه‌گانی

ای پدر! باغ لطفت چه سرسبز!

ظاهراً زرد هستی؛

پیرمردی جوانمرد هستی.

نسیم محمدجانی

❤میلاد خجسته اولین امام عشق، امام علی علیه‌السلام و روز پدر و مرد بر شما مبارک❤