🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در سوگ پیاله

(ثبت: 5340) دی 25, 1396 

بشنیدهام این نکته ز دیوانه ی مست

در سوگ پیاله ای که افتاد و شکست

تکرار دو “نیست ” بی گمان باشد نیست

وین نکته به “هست “در جواب آید هست