🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در می زنم با التماس

(ثبت: 248224) خرداد 12, 1401 

 

قد می کشد عطر ِ تنت از خانه ام امشب بیا
مختاج ِ آغوش ِ تو در میخانه ام امشب بیا

ترسی ندارم از ستیز از جاهلان ِ فتنه خیز
در عاشقی با عشق ِ تو همخانه ام امشب بیا

دل را برایت کرده ام غرق ِ چراغانی و نور
شب تا سحر در خدمتت پروانه ام امشب بیا

آیینه می خواهی چه کار ، خورشید و بردار بیار
پر کن ز می پیمانه ای دیوانه ام امشب بیا

گفتی بخوانم در فراق نام ِ تو را با اشتیاق
سر در کف و جان روشن از جانانه ام امشب بی

روزم شب و شب در هراس ، در می زنم با التماس
روشن نما با مقدمت کاشانه ام امشب بیا

گفتی غزل همچون طلا ، هستی سزاوار ِ ثنا
کردم الک غمنامه را ، دردانه ام امشب بیا

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1401

    احسنت
    سلام و درود و خدا قوت

    • طلعت خیاط پیشه

      خرداد 13, 1401

      از حضور پر مهرتان ممنونم
      پاینده باشید
      🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 12, 1401

    سلام و درود بر شاعر پاک
    سرکار خانم. طلعت خیاط پیشه

    چه غزل عاشقانه و زیبایی
    دلمریزاد

    دلتنگتان بوده و هستیم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • طلعت خیاط پیشه

      خرداد 13, 1401

      استاد طارق ارجمند
      لطف دارید
      سپاسگزلرم
      🌺🌺🌺

  3. صفا یغمایی

    خرداد 13, 1401

    درودبانو
    غزل زیبائیست موفق باشیدو پاینده
    🍃🍃🍃

    • طلعت خیاط پیشه

      خرداد 13, 1401

      جناب یغمایی ارجمند
      از حضور پر مهرتان ممنونم
      در پناه خدا
      شادکام باشید
      🌹🌹🌹

  4. علی معصومی

    خرداد 13, 1401

    گفتی غزل همچون طلا ، هستی سزاوار ِ ثنا
    کردم الک غمنامه را ، دردانه ام امشب بیا
    ◇◇◇
    چون باد از دشت و دمن لبریز از عطر ختن
    ای دلبر مستانه و رندانه ام امشب بیا

    🌺🍃

    • طلعت خیاط پیشه

      خرداد 14, 1401

      جناب معصومی ارجمند
      از حضور پر مهرتان سپاسگزارم
      🌺🌺🌺🌺

  5. محمد حسنی

    خرداد 13, 1401

    درود هایتان بسیار زیبا شاعر توانمند
    سپاس به کلبه حقیر و نوشته پر از اشتباه بنده سرزدید
    در پناه حق🍂🍃

    • طلعت خیاط پیشه

      خرداد 14, 1401

      جناب حسنی
      از لطف شما ممنونم
      در پناه خدا شادکام باشید
      🌺🌺🌺

  6. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 17, 1401

    سلام و درود استاد بانو
    بسیار عالی است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. مدینه ترکاشوند

    خرداد 18, 1401

    احسنت بسیارزیبا
    هزاران درود👏🍃🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا